تشکر فاطمی از مردم بخاطر انتخاب در هیئت رئیسه شورای عالی استانها
مردم عزیز، فهیم و ولایت مدار شهر کاکی و همکاران گرامی در شورای شهرستان دشتی و استان بوشهر
منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکراندرش مزید نعمت. هر نفسی که فرو می رود ممد حیات است و چون بر می آید مفرح ذات.
شما با حضور خود در همه صحنه های انقلاب به دشمنان نظام ثابت کردید که
تحریم ها، تهدیدها و ترورهای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل
خائن نه تنها هیچ تأثیری ندارد بلکه اراده ملت بزرگ ما را در تأیید، حمایت و تقویت
نظام صد چندان می کند.
اینجانب
پس از تقدیر و تشکر فراوان از همه شما مردم شریف شهرکاکی،
جوانان عزیز، غیور و مؤمن، عزیزانی که به اینجانب اعتماد کرده و رأی دادند، کمال
امتنان دارم از دوستان در شورای شهرستان دشتی جهت انتخاب بنده بعنوان
نماینده در شورای اسلامی استان و نیز
تشکر می کنم از حسن اعتماد همکاران عزیزم در شورای اسلامی استان که با انتخاب و
معرفی بنده بعنوان نمایند استان بوشهر در شورای عالی استانها که موجب انتخاب
اینجانب در هیئت رئیسه شورای عالی استانها گردید در این زمان و در آستانه دهه مبارکه فجر دهه پیروزی انقلاب
اسلامی ، پیروزی مستضعفین بر ستمکاران دست
در دست هم نهیم وهمه باید با همدلی، حفظ وحدت و امید به آینده به يكديگر كمك كنيم
تا به لطف خدا و با تکیه بر تمامی پتانسیل های موجود گره ها يكی پس از ديگری گشوده
شود.
با آرزوی تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) و سلامتی و طول عمر رهبر فرزانه انقلاب
ما آمده ایم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه با هر قیمتی زندگی کنیم