سید علی اکبرفاطمی پس از انتخاب در هیئت رئیسه شورای عالی استانها از مردم تشکر نمود که متن آن به شرح ذیل است:

مردم عزیز،  فهیم  و ولایت مدار شهر کاکی و همکاران گرامی در شورای شهرستان دشتی و استان بوشهر

منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکراندرش مزید نعمت. هر نفسی که فرو می رود ممد حیات است و چون بر می آید مفرح ذات.

  شما  با حضور خود در همه صحنه های انقلاب به دشمنان نظام ثابت کردید که تحریم ها، تهدیدها و ترورهای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل خائن نه تنها هیچ تأثیری ندارد بلکه اراده ملت بزرگ ما را در تأیید، حمایت و تقویت نظام صد چندان می کند.
اینجانب پس از تقدیر و تشکر فراوان از همه شما مردم شریف شهرکاکی، جوانان عزیز، غیور و مؤمن، عزیزانی که به اینجانب اعتماد کرده و رأی دادند، کمال امتنان دارم از دوستان در شورای شهرستان دشتی جهت انتخاب بنده بعنوان نماینده در  شورای اسلامی استان و نیز تشکر می کنم از حسن اعتماد همکاران عزیزم در شورای اسلامی استان که با انتخاب و معرفی بنده بعنوان نمایند استان بوشهر در شورای عالی استانها که موجب انتخاب اینجانب در هیئت رئیسه شورای عالی استانها گردید در این زمان و در آستانه دهه مبارکه فجر دهه پیروزی انقلاب اسلامی ، پیروزی مستضعفین بر ستمکاران  دست در دست هم نهیم وهمه باید با همدلی، حفظ وحدت و امید به آینده به يكديگر كمك كنيم تا به لطف خدا و با تکیه بر تمامی پتانسیل های موجود گره ها يكی پس از ديگری گشوده شود.

با آرزوی تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) و سلامتی و طول عمر رهبر فرزانه انقلاب