خرما و لورک
خرما در گذشته از غذاهای اصلی مردم دشتی بشمار می رفته است و استفاده زیادی داشته ولی حالیه با وجود غذاهای متنوع و خوردنی های فراوان جای خود را بعنوان یکی غذای اصلی در سفره ها از دست داده است .در شهرستان دشتی خرما بهمراه مواد غذایی زیادی استفاده می شود منجمله: لورک(از فراورده های لبنیاتی)،ماست،ارده و کنجد و... که تصویر ذیل خرما و لورک یکی از خوردنی های مورد علاقه مردمان دشتی در فصل زمستان را نشان می دهد:

+ نوشته شده در شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۲ ساعت توسط اکبر
|
ما آمده ایم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه با هر قیمتی زندگی کنیم